Sunday 15 March 2015

Tak Payah Buat Terok

Assalamualaikum..

Weekend aku kali ni diserikan dengan assignment dan perkara2 yang sama waktu dengannya. Ready untuk presentation esok dengan tajuk Trachoma. Ampa gugel la sendiri Trachoma tu apa, penat nak cerita.hehe. Pastu pikiaq pasai proposal untuk Research Methodology, proposal Bab 1 sampai 3, nak pi ambik serangga kat UPM esok untuk lab Rabu ni, projek Medical and Urban Entomology dan research project aku yang berkaitan Hemiptera tu. Banyak ni benda nak kena buat, tapi takpa, tak payah buat terok, settlekan one by one. Dok gigih sangat satgi takut stress pulak. Pastu mula melarat jadi macam2. Jangan biarkan diri anda diselubungi stresss.hohoh. Tapi malam tadi nak dekat tengah malam tu memang lawak gila. Naz dok tag aku kat ig, mengarut sat pasai Newton dan buah epal yang jatuh atas kepala dia.hahaha. Pastu aku pulak tag Naz pasai Newton dan buah epal tu. Lawan gelak lagi dua tiga round.wakakaka. Habeh yang tu, group whatsapp pulak dok ajak mengarut. Jenuh jugak la sampai pukui 1 lebih.hahaha. Terhibur jugak rasa malam tadi. Daripada dok mengadap keja bertimbun, at least mengarut dengan depa2 ni terasa kurang la sikit tekanan tu. Last2 aku pi tidoq ja sebab perut aku sakit, lapaq terok.haha. Maklumla, bila berjaga tengah2 malam ni kadang2 perut tu demand nak makan, kononnya malam masih muda la, buleh mengunyah jajan ka apa kan..padahai nak dekat pukui 2 pagi dah. Begitu la ceritanya life aku weekend ni yang mungkin bagi orang lain tak berapa nak ada life sangat. *But I'm still alive ok! Muahaha.* 

No comments:

Post a Comment